KARRIERE Specjalista ds. Marketingu i Sprzedaży Praca dla Specjalisty ds. Marketingu i Sprzedaży Poszukujemy Specjalisty ds. Sprzedaży i Marketingu W Geoclass świadczymy kompleksowe usługi geodezyjne i kartograficzne. Posiadamy wieloletnie doświadczenie w zakresie modelowania 3D, fotogrametrii czy geodezji klasycznej. W każdej z tych dziedzin opieramy się na wsparciu zaawansowanej technologii, która jest naszym wyróżnikiem na rynku. W swojej pracy korzystamy tylko z najnowocześniejszych urządzeń i programów – to one są naszą prawą ręką w wielu wyzwaniach, dzięki czemu zawsze działamy szybko i precyzyjnie! Jesteśmy otwarci na obsługę klientów na każdym etapie inwestycji – zarówno przygotowujących projekt, jak i już prowadzących realizację. To dzięki takiej wszechstronności współpracujemy na co dzień z projektantami, inwestorami, generalnymi wykonawcami, klientami indywidualnymi, a nawet innymi firmami geodezyjnymi. Razem zamieniamy różne wyzwania w zrealizowane cele. Twoje obowiązki: • Opracowanie i wdrożenie strategii marketingowej i wizerunkowej mającej na celu zwiększenie świadomości marki Geoclass na rynku polskim i zagranicznym, • Zarządzanie ogólną strategią marketingową i komunikacyjną, • Budowanie i dbanie o pozytywny wizerunek firmy, • Zarządzanie kampaniami marketingowymi, w tym SEO/SEM, bazą danych marketingowych, mediami społecznościowymi, reklamami displayowymi i kampaniami offline, • Analiza danych (analityka internetowa), • Tworzenie bieżących raportów na poziomie wykonawczym w celu zaprezentowania wyników marketingowych, • Przygotowywanie i wdrażanie budżetów marketingowych i PR, • Identyfikacja aktywów firmy i śledzenie trendów rynkowych celem wdrażania nowych rozwiązań i wykorzystania szans sprzedaży. Nasze wymagania: • Co najmniej dwuletnie doświadczenie w marketingu (B2B), • Doświadczenie w budowaniu strategii, ustalaniu KPI i mierzeniu działań marketingowych, • Sukcesów w planowaniu, tworzeniu i realizacji kampanii B2B, • Możliwość przekształcenia wymagań biznesowych w funkcjonalne/techniczne wymagania marketingu online, • Praktyczne doświadczenie w prowadzeniu kampanii LinkedIn, Facebook, Twitter i Google Ads, FreshMail, • Aktualna wiedza na temat narzędzi i rozwiązań ułatwiających operacje cyfrowe w środowisku B2B, • Znajomość Google Analytics, Google Search Console, Arkuszy Google, • Umiejętności rozwiązywania problemów, dobra komunikacja, umiejętności analityczne i organizacyjne, • Kreatywność i nieszablonowe myślenie, • Szybkie przyswajanie nowej wiedzy – wdrożenie w specyfikę branży geodezyjnej, inżynierię lądową i związane z nią nowinki technologiczne • Biegła znajomość języka angielskiego Mile widziana znajomość języka niemieckiego. Dołącz do nas! Ihr Lebenslauf Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę GeoClass na potrzeby obsługi przesłanego zapytania zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. – zwanym inaczej ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych (RODO). Die Erteilung einer Einwilligung ist freiwillig, aber notwendig, um diese Anfrage zu bearbeiten.