KARIERA

Specjalista ds. Marketingu i Sprzedaży

Praca dla Specjalisty ds. Marketingu i Sprzedaży

Poszukujemy Specjalisty ds. Sprzedaży i Marketingu

W Geoclass świadczymy kompleksowe usługi geodezyjne i kartograficzne. Posiadamy wieloletnie doświadczenie w zakresie modelowania 3D, fotogrametrii czy geodezji klasycznej. W każdej z tych dziedzin opieramy się na wsparciu zaawansowanej technologii, która jest naszym wyróżnikiem na rynku.

W swojej pracy korzystamy tylko z najnowocześniejszych urządzeń i programów – to one są naszą prawą ręką w wielu wyzwaniach, dzięki czemu zawsze działamy szybko i precyzyjnie!

Jesteśmy otwarci na obsługę klientów na każdym etapie inwestycji – zarówno przygotowujących projekt, jak i już prowadzących realizację. To dzięki takiej wszechstronności współpracujemy na co dzień z projektantami, inwestorami, generalnymi wykonawcami, klientami indywidualnymi, a nawet innymi firmami geodezyjnymi. Razem zamieniamy różne wyzwania w zrealizowane cele.

Twoje obowiązki:

• Opracowanie i wdrożenie strategii marketingowej i wizerunkowej mającej na celu zwiększenie świadomości marki Geoclass na rynku polskim i zagranicznym,

• Zarządzanie ogólną strategią marketingową i komunikacyjną,

• Budowanie i dbanie o pozytywny wizerunek firmy,

• Zarządzanie kampaniami marketingowymi, w tym SEO/SEM, bazą danych marketingowych, mediami społecznościowymi, reklamami displayowymi i kampaniami offline,

• Analiza danych (analityka internetowa),

• Tworzenie bieżących raportów na poziomie wykonawczym w celu zaprezentowania wyników marketingowych,

• Przygotowywanie i wdrażanie budżetów marketingowych i PR,

• Identyfikacja aktywów firmy i śledzenie trendów rynkowych celem wdrażania nowych rozwiązań i wykorzystania szans sprzedaży.

Nasze wymagania:

• Co najmniej dwuletnie doświadczenie w marketingu (B2B),

• Doświadczenie w budowaniu strategii, ustalaniu KPI i mierzeniu działań marketingowych,

• Sukcesów w planowaniu, tworzeniu i realizacji kampanii B2B,

• Możliwość przekształcenia wymagań biznesowych w funkcjonalne/techniczne wymagania marketingu online,

• Praktyczne doświadczenie w prowadzeniu kampanii LinkedIn, Facebook, Twitter i Google Ads, FreshMail,

• Aktualna wiedza na temat narzędzi i rozwiązań ułatwiających operacje cyfrowe w środowisku B2B,

• Znajomość Google Analytics, Google Search Console, Arkuszy Google,

• Umiejętności rozwiązywania problemów, dobra komunikacja, umiejętności analityczne i organizacyjne,

• Kreatywność i nieszablonowe myślenie,

• Szybkie przyswajanie nowej wiedzy – wdrożenie w specyfikę branży geodezyjnej, inżynierię lądową i związane z nią nowinki technologiczne

• Biegła znajomość języka angielskiego

Mile widziana znajomość języka niemieckiego.

Dołącz do nas!